Brev:
Sover uroligt om dagen
16. april 2008
Alder:
5 mdr.
Sover uroligt om dagen
Hej igen
Jeg har jo 2 tvillinge drenge på 5,5 mdr fra fødesel og 4 mdr fra termin som sover meget uroligt om dagen og kan ikke rigtig finde en årsag dertil eller rytme.
Det er sådan at de sover i deres barnevogne ( de sover i hver deres vogn) om dagen, hvor de tiltider vågner lidt op (stadigvæk lukkede øjne) og brokker sig, som tider er det nok at give dem sutten og andre gange må jeg trille dem lidt.
Dette kan de gøre efter en halv time en time eller to. Nogle gange op til 10 gange på 2 timer og andre kun 3.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er fordi de har sovet nok og ikke kan finde ud af at vågne eller hvad det lige drejer sig om.
Når de så har gjort det efter at have sovet 2 timer ca plejer jeg at tage dem op (de virker ikke udhvilet) men er det nu det rigtige?
Har du nogen ide om hvad det er og hvad skal jeg gøre?
Med venlig hilsen
Stine